njajal megapro anyar

NMP

cekidot mas dab.
NMP ki bener2 motor turing,lha pie? lha wong posisi sikil’e siku,dadi aliran darah lancar,nek nggo jarak adoh ora cepet pegel,tur yo awak’e jejeg wong setange dhuwur. Bedho karo vixion sing posisi sikil’e nekuk lan awak’e mondho mbungkuk (mondho resi sithik).

nek urusan mesin ro tenagane iseh ampuh vixion.

rem ngarep’e lembut dadi narik’e kudu mondho jero.

jian heezzz numpak NMP emang dadi gagah,nek numpak vixion dadi ganteng.

nek numpak motor semprot 150full fairing???
yo mesti gagah lan ganteng (ngimpi er limolas po rondhone paijo warung DOHC) wkwkwkwkwkwk

Iklan

48 tanggapan untuk “njajal megapro anyar

  1. gambare mondho buthek,di poto nganggo hp rongatussewu

    Suka

  2. PakBambangNunggangJaran 8 Juli 2011 — 13:05

    nek nunggang byson dijamin jenggoten, kesuwen nunggu

    Suka

    1. Kaya pbnj…hihihihihi

      Suka

  3. xixixi njeh pak.

    indentnya sama kok pakdhe,cuma beda satuan 16,1jam.sore ke dealer besok siangnya dateng

    Suka

  4. @maskur,-dereng di siram banyu kembang je pakdhe,mengke nek pun di siram lan plat pun mandhap,nembe di utak-atik

    Suka

  5. warung DOHC 8 Juli 2011 — 14:04

    bhuahahaha bar madang iki ketoke , *ketoro nggetepuk manteb :mrgreen:

    Suka

  6. manngstabs……

    Suka

  7. begitulah… sing penting numpak motor

    Suka

  8. Oleh ndajal to..?

    Suka

  9. yo wis ndang dituku NMP ne, ben ketok gagah n ganteng tho…
    http://karisnsz.wordpress.com/2011/07/08/resmi-beat-overtake-mio-cw-di-juni-2011/

    Suka

  10. @riri,-buangetz

    @gogo,-enak numpak liane

    @99,-oleh

    @karis,-hehe ko sek

    Suka

    1. aku e nganti pngen, tapi bapak q ra seneny yamaha

      Suka

  11. kenceng viksen tapi torsine Penak NMP tho Mas..

    Suka

  12. hehe bener kang mul,nyendal2. . . .ndut-ndut’an

    Suka

  13. secara umum enakan mana mas bro?
    mohon izin gelar dagangan
    http://www.nanared.wordpress.com/2011/07/08/susahnya-biker-daerah/
    SALAM KARET BUNDAR

    Suka

  14. @nanared,-ya seperti kata kang hourex di atas,torsi uenak nmp tp kenceng piksen.
    untuk riding harian enakan nmp

    Suka

  15. Karo vixion irit endi kro nmp,cak?

    Suka

  16. Luwih bagus motore dab dari pada sing numpak 😀

    Suka

  17. Pake basa daerah.. gak ngarti..

    Suka

  18. @dnugros,-10 buat smpean,tuku mongtor ganteng ben sing numpak melu ganteng g

    Suka

  19. @sam_h,-hehe maaf mas,coba pake google translate

    Suka

  20. mbok le moto antenone diduworke ben ra kepyur ngono kang.

    Suka

  21. JAWIR…..nulis blog pake bahasa kuno.. wkwkwkwkwk

    Suka

  22. Teu ngarti bahasana… 🙂

    Suka

  23. ang menone yow mbok diselangi cek katot

    salam persahabatan selalu dr MENONE gagah hahahahahahahahahahha………………………..

    Suka

  24. @hazzen,-di translate dulu

    @MENONE,-salam persahabatan jg

    Suka

  25. hahaha io kang bener, aku nyoba NMP ne dulurku … posisine nyaman tenan, tapi tenogo ne kurang

    Suka

  26. tp torsine lumayan,,nyendal2 ndut2an

    Suka

  27. Megapro keren…

    Suka

  28. Nmp gigi 1-3 nafasnya pendek2 makanya nyundul2 beda sama vixion yg pnjng2, jd kl kena macet gk sering over gigi kayak nmp. Tp ketika pindah dari gigi4 ke 5 torsi nmp sangat berasa jenggutannya, kl vixion kebalikannya malah jadi lambat naik speednya, disinilah knp vixion sering disalip nmp.

    Suka

    1. ouwh begitu tow.
      vixi ku doank yg masih jozz,belum ada nmp yg mampu nyalip hehehe

      Suka

  29. Hehe.., iya mas kl dikota gigi 5 jarang ter-explore, jd gk bisa nyoba sampai limit kemampuan nmp, kl vixion sih sdh 2th menemani. Saya juga tau perbandingannya ketika dicoba di jalan baru karawang.

    Suka

    1. iya mas,gak salah aq nyaranin doi beli nmp.xixixi

      Suka

  30. Wah kl aku malah demen sama p220, cm masih ragu sama sparepartnya…

    Suka

  31. pernah denger katanya sparepart bajaj sudah mudah di dapat kok

    Suka

  32. CB Dazzler N FU Rider's 20 Desember 2011 — 11:46

    Ane Setuja Bgt ma Ulasan ny Kang EXPLORE, ane sbgai user NMP or New CB Unicorn Dazzler mrasa Nafas NMP emg pndek2 kung, Bda Bgt ma vixion yg nafas ny Panjang2,,, wong gigi 3 ny NMP aja cuma tmbuz 80 kpj kung,, Huufff, pendek bgt nafas ny.,., nah tp yg asyikny NMP bgtu dri gigi 4 ke gigi 5 beuuuhh.,. Dahsyat bgt dah,, n itu lah di saat sllu n sllu saja vixion ane salip,,, heheee,, mangka ny klo ada vixi yg lg ngebut,, pzti ane kejar,,, n pngalaman udh setahun pake NMP blm prnh klah klo lwan vixi,,, tp yg tragiz paz lg ngebut eh di salip ma scorpio,,, huudefff,, Jujur klo Byson.,?? No Coment… Wong Ngejar gigi 4 ny NMP aj udh Ngoz2an tuh Byson,, heheheee,, Ini Cerita Hidupku, bagaiman Cerita Hidupmu,,????

    Suka

bagaimana dengan tanggapan anda?

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout /  Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout /  Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout /  Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout /  Ubah )

w

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close